Zašto je marketinški pristup bolji od prodajnog pristupa?

marketinški pristup prodaji

Napisao Vedran

Baza znanja

Prije nekoliko dana, na parkingu jednog trgovačkog centra, vidio sam dostavno vozilo s natpisom ˝Izvodimo građevinske radove˝. Trenutno mi ne trebaju nikakvi građevinski radovi, pomislio sam. Bih li angažirao tu tvrtku da mi trebaju radovi? Vjerojatno ne. Zašto?

Građevinski radovi nas uvijek asociraju na nešto prašnjavo i prljavo, na mjesece otezanja radova, na natezanje s neprofesionalnim i neozbiljnim izvođačima. Kakvi bi bili idealni građevinski radovi? Pa vjerojatno čisti, s kratkim vremenskim rokom, s profesionalnim, predanim i ozbiljnim izvođačima. U tom slučaju mnogo više bi me privukao slogan na vozilu ˝Čisto, brzo, profesionalno uređujemo vaš dom˝.

Slogan ˝Izvodimo građevinske radove˝ je školski primjer prodajnog pristupa na tržištu. Tvrtka nudi nekakve usluge i želi ih prodati. Drugi slogan je primjer marketinškog pristupa na tržištu. Naravno da usluga mora stajati iza obećanja u sloganu. 

Marketinški pristup ne mora uvijek značiti nešto komplicirano. Za početak je dovoljno zapitati se što vaši klijenti misle o vašoj usluzi, ili što bi vi htjeli od vaše usluge da ste na mjestu vaših klijenata. Razmišljanje o zadovoljavanju potreba vaših klijenata, a ne samo o ˝prodaji˝ svojih usluga ili proizvoda, može biti veliki korak naprijed u vašem poslovanju.

Pročitajte i…